isospeed trek przód
#wiedzieli

#TREKTECH – Technologia Isospeed

#trektech ISOSPEED

Technologia Isospeed w rowerach Trek w wielkim skrócie ma pomóc w poprawie komfortu jazdy w trakcie korzystania z Waszego jednośladu, jednocześnie nie ograniczając jego parametrów jezdnych. W różnych modelach stosowana jest w różnych miejscach, może też nieco inaczej wyglądać, ale zawsze ma na celu to samo. W zasadzie znajdziecie ją w dwóch miejscach: przy sztycy w miejscu połączenia jej z rurą górną (czyli tam gdzie wchodzi sztyca z siodłem do ramy), oraz w główce ramy przy wyjściu rury sterowej (czyli tam gdzie widelec wychodzi z ramy i przykręcony mamy mostek).

 

Isospeed tylny to tak naprawdę fizyczne rozłączenie rury podsiodłowej z rurą górną i zastosowanie łącznika tłumiącego wstrząsy, oraz poprawiający pracę ramy w tym miejscu. Dzięki temu rozwiązaniu  mniej czujemy wstrząsy i jest na po prostu wygodniej. Jednocześnie nie tracimy nic z parametrów jezdnych.

Trek Isospeed tył
Isospeed tylni

Isospeed przedni zapożycza zasadę działania z tylnego brata i dba o to aby pochłaniać wstrząsy z przodu, nie dopuszczając jednocześnie do ruchów bocznych. Po prostu pozwala na minimalne odginanie rury sterowej przód-tył. 

isospeed trek przód
Isospeed przedni

Kolejne dawka wiadomości już wkrótce. Jeżeli macie pytania, oczywiście zapraszamy do kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.