trektech ISOSPEED

Technologia Isospeed w rowerach Trek w wielkim skrócie ma pomóc w poprawie komfortu jazdy w trakcie korzystania z jednośladu, jednocześnie nie ograniczając jego parametrów jezdnych. W różnych modelach stosowana jest w różnych miejscach, może też nieco inaczej wyglądać, ale zawsze ma na celu to samo. W zasadzie znajdziecie ją w dwóch miejscach: przy sztycy w miejscu połączenia jej z rurą górną (czyli tam, gdzie wchodzi sztyca z siodłem do ramy) oraz w główce ramy przy wyjściu rury sterowej (czyli tam, gdzie widelec wychodzi z ramy i przykręcony mamy mostek).

Isospeed tylny

Isospeed tylny to tak naprawdę fizyczne rozłączenie rury podsiodłowej z rurą górną i zastosowanie łącznika tłumiącego wstrząsy oraz poprawiającego pracę ramy w tym miejscu. Dzięki temu rozwiązaniu mniej czujemy wstrząsy i jest nam po prostu wygodniej. Jednocześnie nie tracimy nic z parametrów jezdnych.

Isospeed tylny

Isospeed przedni

Isospeed przedni zapożycza zasadę działania z tylnego brata i dba o to, aby pochłaniać wstrząsy z przodu, nie dopuszczając jednocześnie do ruchów bocznych. Po prostu pozwala na minimalne odginanie rury sterowej przód-tył.

Isospeed przedni

Kolejne dawka wiadomości już wkrótce. Jeżeli macie pytania, oczywiście zapraszamy do kontaktu.